FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER

FİYATA DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

Fuar Alanı

MessezentrumNurembergGermany

Tarih

10 Kasım - 12 Kasım 2020 Kasım 2022 Aralık: yıllık olarak kurulan: 1978

Organizatör

NürnbergMesse GmbH Messezentrum90471 NurembergGermanyFon: +49 911 8606-0Fax: +49 911 8606-8228info@nuernbergmesse.dehttp://www.nuernbergmesse.de
Project teamFon: +49 911 8606-8778Fax: +49 911 8606-120057braubeviale@nuernbergmesse.dehttp://www.braubeviale.de
Sanayi sektörü Gıda İşleme ve Paketleme Makineleri (sanayi 61), Otel ve Catering, Mağaza Dizaynı (sanayi 33), Yiyecek, İçecek ve Lüks Gıda Maddeleri (sanayi 24)
Ana ürün grubu Temel Malzemeler, İçecekler, İçecek Dağıtım Makineleri, İkram Malzemeleri, Hizmetler, Reklam, Makine, Fabrika Ekipmanları (endüstriyel), Enerji Yönetimi, Paketleme Acenteleri, Nakliye Araçları, Malzeme Taşıma Araçları, Lojistik
Çalışma Saatleri Ticari Ziyaretçileri:
günlük 09: 00-18: 00 s
son gün 09: 00-17: 00 s

İstatistik

rakamlar 11/2016 11/2018 11/2019
FKM sertifikası
Alan (m²)
boşluk (büyük) 81300 85900 85900
alan (net) 46529 47083 46953
Özel gösteri alanı 1684 1290 1424
Katılımcı stand alanı 44845 45793 45529
salon alanı 44845 45793 45529
yerli 25333 24439 24,058
Dış 19512 21354 21471
açık hava 0 0 0
Katılımcı rakamları
Katılımcılar 1115 1094 1086
yerli 582 514 504
Dış 533 580 582
Ziyaretçi rakamları
Ziyaretçiler (kabul sayısı) 37923 40882 40021
yerli 21241 22509 21992
Dış 16682 18373 18029
Katılımcı profili
45 ülkeden katılımcıların kökeni 2019 Avustralya: 1; Avusturya: 33; Belarus: 1; Belçika: 33; Bosna Hersek: 1; Brezilya: 1; Bulgaristan: 6; Kanada: 5; Çin Halk Cumhuriyeti: 54; Hırvatistan: 8; Çekya: 37; Danimarka: 13; Finlandiya: 2; Fransa: 24; Almanya: 504; Yunanistan: 1; Macaristan: 3; Hindistan: 1; İrlanda: 1; İsrail: 2; İtalya: 126; Japonya: 1; Litvanya: 4; Lüksemburg: 2; Malezya: 1; Meksika: 2; Hollanda: 29; Yeni Zelanda: 1; Norveç: 1; Polonya: 17; Portekiz: 2; Romanya: 8; Rusya: 12; Sırbistan: 2; Slovakya: 2; Slovenya: 8; Güney Afrika: 3; İspanya: 13; İsveç: 5; İsviçre: 25; Tayvan: 3; Türkiye: 14; Ukrayna: 4; Büyük Britanya ve Kuzey İrlanda Birleşik Krallığı: 46; Amerika Birleşik Devletleri: 24
Anket gerçekleştiren: Gelszus Messe-Marktforschung GmbH